Комитет з торгівлі спортивними товарами
&tpl или не содержит каких-либо плейсхолдеров, или является неверным названием чанка, блоком кода или именем файла. Пожалуйста, проверьте его.
Заходи комітету по торгівлі спортивними товарами
1. Сприяти стабільному і чесному розвитку підприємництва, створенню нових робочих місць, формування сприятливих умов в підприємницькій сфері;
▪ забезпечувати можливість виходу на ринок потенційних гравців.
2. Розвиток мережі підприємств, зайнятих у сфері здорового способу життя, активного відпочинку, для територіальної доступності населення до даних підприємств;
▪ рекомендувати компаніям (підтримати на регіональному рівні що працює в спортивній галузі по відкриттю спортивних магазинів і секцій у всіх крупних містах України;
▪ скласти карту концентрації магазинів спортивного ринку;
▪ інформувати Комітет про факти знаходження в цивілізованій торгівлі неякісних товарів і контрафактної продукції.
3. Сприяти залученню позабюджетних і інших фінансових ресурсів для фінансування підприємництва в спортивній галузі:
▪ сприяти розвитку мережі клієнтських магазинів, виступати гарантами надання допомозі при розвитку бізнесу, висновку на ринок нових торгових марок. Підтримувати вже наявні в регіонах магазини;
4. Розвивати здорову конкуренцію між підприємствами, підвищувати якість продукції, збільшувати привабливість і доступність для населення товарів для спорту і відпочинку:
▪ підтримувати конкуренцію за споживачів, за ресурси, за постачальників. Провести дослідження по розвитку ринку спортивних товарів.
5. Робити вплив на забезпечення ринку спортивних товарів сучасними технологічними товарами, у тому числі і українського виробництва.
▪ через засоби масової інформації, виставки - доводити до споживача сучасні технології спортивних товарів. Піклуватися про їх впровадження українськими підприємствами;
6. Брати участь у формуванні і просуванні ідеології оздоровлення нації через підприємства спортивної індустрії:
▪ Сприяти участі в спонсорстві проведення змагань різного рівня на території України.
7. Цивілізоване лобіювання інтересів членів АСІУ у формуванні ринку товарів, сприяючого оздоровленню нації, - прямий діалог з органами влади на всіх рівнях:
▪ встановити контакти з державними і громадськими організаціями, що здійснюють свою діяльність в спортивній галузі.
Встановити контакти на місцях з місцевими органами влади для розвитку торгових підприємств індустрії.
8. Планування і бюджетування.
Організувати планову роботу комітету:
▪ створити стратегічний і тактичний план роботи комітету, структуру, робочі органи, регламент діяльності.
9. Організаційний розвиток. Структура. Управління збутом і розвитком, робота в регіонах;
▪ сформулювати повноцінні комітети АСИУ в регіонах України (АРК, Львів, Ужгород, Дніпропетровськ, Одеса) для проведення рішень комітету на місцях;
10. Маркетинг.
Робота із споживачами:
▪ розробити комплексну комунікативну програму діяльності комітету АСІУ на ринку спортивних товарів України;
▪ забезпечити рівень популярності комітету АСІУ серед основних гравців ринку не нижче 50%;
▪ оцінити зміну конкурентного оточення. Підготувати пропозицію по коректуванню маркетингової галузі.
comments powered by Disqus