Звіт про проведення виставки GO!Sport 2007

Основні факти:
Площа виставки, квадратні м: чиста виставкова площа, |
1 413,5* |
спеціальна виставкова площа (конференц-зали, демонстраційні зони) |
720* |
Кількість учасників, | 53* |
зокрема іноземних учасників | 2 |
Кількість візитів відвідувачів** | 2 516* |
Кількість відвідувачів*** | 2 341* |
У програмі виставки: | |
конференцій | 1 |
круглых столів | 1 |
семинарів | 2 |
Кількість відвідувачів професійних заходів | 128 |
спеціальні події: - Fashion-подіум. - Програма SHOW MUST GO SPORT! |
|
Акредитовані ЗМІ: | 34 |
друковані видання | 22 |
телерадіокомпанії | 8 |
електронні ЗМІ | 4 |
** Аудит статистичних даних проведений компанією BDO Balance-Audit згідно методики Міжнародного виставкового союзу CENTREX.
**Візит - це дія людини, яка входить на захід під час його офіційної роботи з пропуском і яка представляє очікувану цільову аудиторію для організаторів і учасників.
Одна людина може прораховуватися тільки один раз у день.
***Відвідувач - людина, яка відвідує виставку.
Він прораховується тільки один раз за весь період роботи заходу, не дивлячись на кількість візитів.
Офіційне відкриття
У церемонії урочистого відкриття взяли участь:
• В.П. Корж, міністр України у справах сім'ї, молоді і спорту;
• В.М. Сушкевич, президент Асоціації "Спортивна індустрія України";
• О.О. Березняков, виконавчий директор АПСІ Російської Федерації;
• В.М. Платонов, ректор Національного інституту фізичної культури і спорту;
• М. Булатова, президент Олімпійської академії України;
• І. Разоренов, багаторазовий чемпіон світу з важкої атлетики;
• О. Матросова, чотирикратна бронзова призерка чемпіонату Європи;
• О.Г.Акопян, чемпіонка Паралімпійських ігор по плаванню в Афінах, багаторазова призерка чемпіонатів світу та Європи, майстер спорту міжнародного класу.
Інформаційна підтримка
• Канал "Мегаспорт"
• Канал "М1"
• Gala-радіо
• Інтернет-портал Sport.com.ua
Звіт про програму заходів
В рамках виставки відбулася низка заходів для фахівців спортивного рітейлу, представників будівельних, девелоперських і проектних організацій, представників фітнес-центрів.
На круглому столі "Спорт як ключ до національної єдності України" (організатор АСІУ), обговорювалося питання пошуку національної ідеї, здатної об'єднати всіх громадян нашої країни, незалежно від місця народження, мови, професії і політичних переконань. У дискусії взяли участь:
• В.М. Сушкевич, президент Асоціації "Спортивна індустрія України";
• М.В. Дутчак, член правління Асоціації "Спортивна індустрія України";
• О.О. Березняков, виконавчий директор Асоціації підприємств спортивної індустрії (АПСІ) Російської Федерації;
• С.В. Агібалов, голова комітету АПСІ з роздрібної торгівлі і регіональної політики;
• І.М. Федоренко, директор Виконавчої дирекції "Євро-2012";
• У. Киба, президент Української федерації найсильніших атлетів і перетягування каната;
• О.П. Руденко, генеральний директор компанії "Інтератлетика";
• Д.С. Півнєв, генеральний директор компанії "Профітнес Консалтинг";
• І.В. Чернов, директор компанії "Спортмастер";
• А.В. Малигін, головний редактор журналу In_Sports;
• В.В. Щербачов, генеральний директор ТРК "Спорт-Україна";
• В.М. Платонов, ректор Національного інституту фізичної культури і спорту;
• О.Г. Акопян, чемпіонка Паралімпійських ігор по плаванню в Афінах, багаторазова призерка чемпіонатів світу та Європи, майстер спорту міжнародного класу.
На головній сцені виставки відбувся Fashion-подіум, де проходили покази нових колекцій від учасників виставки. Концепцію спортивного одягу демонструвала молодіжна збірна Bee-boy's і Fly-girl's.
Перші два дні виставки було спрямовано на професіоналів спортивної індустрії, для яких було проведено наступні заходи:
• Всеукраїнська конференція "Спортивно-оздоровчі комплекси і фітнес-центри: оснащення і експлуатація", контент-партнером якої виступила компанія "Профітнес Консалтинг". В рамках конференції виступили Д. Півнєв, компанія "Профітнес Консалтинг", В. Терещенко, компанія "Система", І. Журба, компанія "Котрактстрой", С. Кучерук, компанія "Профітнес Консалтинг", С. Криводуб, компанія АТМ-Інвест, М. Поляков, компанія ""Едельвейс СК", Є. Акастелов, компанія "Альпінтех".
• Семінар з елементами демонстрації "Фітнес-технології", контент-партнер - компанія "Профітнес Консалтинг". В рамках семінару виступили А. Коробецький, керівник програми "Стебло"; О. Мироненко, менеджер групових програм "Спорт Експрес Лук'янівка"; О. Ярошенко, менеджер групових програм "Спорт Експрес Петрівка", А. Сидерський, "YOГА-студія", С. Ярмоленко, інструктор групових програм, "5 Елемент", Я. Панченко, інструктор групових програм, "5 Елемент", С.Ободовський, "Медімекс".
• Семінар "Мерчандайзинг як інструмент спортивного маркетингу". Автор і ведучий - А. Малигін, головний редактор журналу In_Sports (Новини спортивної індустрії), управляючий партнер компанії Sport Communication Group, кандидат економічних наук, доцент.
• Презентаційна сесія "Go!Sport - Площадка пропозицій та інновацій". Організатор - АСІУ. Дана сесія надала можливість представникам державних закупівельних структур ознайомитися із спеціальними пропозиціями лідерів ринка спортивної індустрії України, а також встановити нові та закріпити вже існуючі ділові контакти з учасниками виставки Go!Sport. Для участі в передтендерній площадці взяли участь представники і керівники структурних підрозділів міністерств и відомств України, в тому числі Міністерства України у справах сім`ї, молоді і спорту на чолі з міністром В.П.Коржем, Міністерства науки і освіти України, НОКУ, представники спортивних федерацій та спортивних клубів, і інших суб'єктів фізкультурно-спортивного напрямку.
Відгуки учасників:
Мірошниченко Олександр, директор компанії Lextan: «Завдяки виставці наша компанія отримала багато нових клієнтів. Також ми одержали досить цікаві проекти від приватних осіб».
Людмила Радзівілюк, бренд-менеджер ТМ Active Wear: «В цілому у нас позитивні відчуття від виставки. Наступного року хотілося б бачити на своєму стенді більше представників спортивних магазинів із східних регіонів».
Сергій Федорчук, директор компанії «Спортарсенал»: «Одна з наших цілей на виставці - знайти замовника в особі державної структури. І завдяки організаторам, які змогли привернути увагу до виставки профільного міністерства, мета повністю була досягнута».
Тетяна Азарова, фахівець з методів розширення ринку збуту «Харбел»: «Говорити про виправдані очікування поки рано, адже результат від участі у виставці не буває миттєвим і звичайно виявляється через 3-6 місяців, але у нас було дійсно багато нових контактів».
Результати анкетування відвідувачів виставки:
– Розподіл відвідувачів згідно галузей





